Betalsätt
-
Jag har frågor om min faktura - vem skall jag kontakta?
Har du frågor om din betalning via Klarna, betalningssätt eller Klarna konto är du välkommen att kontakta Klarna.Har du frågor angående summorna på din faktura är du välkommen att kontakta Intersports kundservice via kundservice@loplabbet.se. Se våra öppettider här ›
-
Kan jag använda min bonus/tillgodokvitto/presentkort när jag handlar på löplabbet.se?
Tyvärr kan du inte lösa in din bonus/tillgodokvitto/presentkort på löplabbet.se. Du är varmt välkommen att lösa in dem i någon av våra fysiska butiker.
-
Kan man dela upp sin fakturabetalning?
Intersport erbjuder även delbetalning via Klarnas delbetalningsalternativ ”Klarna konto”. Vid val av Klarna konto som ett betalningssätt tillkommer en aviseringsavgift på 29 kronor. För mer information om Klarna konto, kontakta Klarna via telefon 08-120 120 10 eller mail info@klarna.se. Vid kontakt med Klarna används personnummer och kundnummer.
-
Hur lång giltighetstid har min faktura?
Fakturan ska betalas inom 14 dagar från fakturadatum. Om betalning uteblir tillkommer en påminnelseavgift om 60 kronor och dröjsmålsränta enligt räntelagen (1975:635).
-
När kommer Klarnafakturan?
Din faktura skickas via angiven mail till dig i samma stund som varorna skickas från vårt lager.
-
När dras ordersumman från mitt betalkort?
Summan av din order dras från ditt kort i samma stund som din order skickas från vårt lager. Mellan att du fått din orderbekräftelse och din sändningsbekräftelse är beloppet reserverat på ditt konto. Du får en bekräftelse via mail att din betalning har mottagits av Klarna. Ditt kvitto kommer skickas per mail.
-
Vilka betalningsalternativ kan jag välja mellan när jag handlar på löplabbet.se?
Du som kund kan betala din beställning genom direktbetalning, faktura, kortbetalning eller kontobetalning via Klarna.